Problemen of vragen over vakantie? Plaats hier een bericht!

Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Wie wil er ook naar afrika??

l/joyce
    Guest

Wie wil er ook naar afrika??

Hallo mensen!!

Ik ben Joyce en ik zit in het laatste jaar van het vwo. Als alles goed gaat wil ik begin oktober 2007 naar afrika om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik ben dan net 18 (in septemer geworden) Ik wil graag wat meer van de wereld zien, maar ook de mensen daar helpen. Ik ben van plan om ongeveer 6 maanden in afrika te blijven.
    Vrijwilligerswerk in een weeshuis of de kinderopvang lijkt mij erg leuk! Ook zou ik naast het vrijlligerswerk graag een safari maken...lijkt me echt gaaf!!
    Ik weet nog niet precies naar welk land ik wil, maar ik heb al wel veel leuke dingen gezien in ghana.
    In mijn omgeving zijn er geen mensen die ook naar Afrika willen en alleen is ook maar alleen. Het lijkt me leuk om samen met iemand heen te gaan.

Wil jij ook rond oktober naar afrika en lijkt het je leuk om samen te gaan, zet dan even een berichtje op dit forum of mail me even => joyce_lavet@hotmail.com

Tips over bepaalde organisaties/tickets/landen enz. zijn natuurlijk altijd welkom

marijekoeman
    Guest

Re: Wie wil er ook naar afrika??

Hoi,

Leuk dat je naar afrika wilt gaan! Ik heb het ook na mijn eindexamen gedaan, echt heerlijk een jaartje zonder boeken!

Ik benz elf via Travel Active naar Benin en Ghana geweest, Ghana is idd een echte aanrader! Ik heb zelf gewoond en gewerkt in Benin, dat is ook een heel bijzonder land. Het is wel franstalig, maar dat leer je dan ook meteen!
    Ghana was ook super: hele mooie natuur, veel te zien en erg gezellig door de vele vrijwilligers die daar zitten!

Ik ben heel tevreden over TA, je betaalt misschien wel wat meer, maar je krijgt er goede begeleiding voor terug! En je word ook daar goed opgevangen mocht er wat misgaan... Altijd een fijn idee! Hun website is: www.travelactive.nl Succes ermee!

Groetjes Marije

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 5
    Laatste Post: 04-02-08, 15:05
  2. Als vrijwilliger naar Afrika?
    By Yvette555 in forum Het Vakantiecafé
    Reacties: 0
    Laatste Post: 12-07-07, 20:01
  3. Reacties: 1
    Laatste Post: 25-05-07, 19:08

Tags for this Thread

Posting Regels