Zoals ik al eerder meldde vond ik de goedkoopste prijzen op www.hotelsheaven.com ! Zelfs goedkoper dan het hotel zelf waar ik naar op zoek was!!!!
Zoals ik al eerder meldde vond ik de goedkoopste prijzen op www.hotelsheaven.com ! Zelfs goedkoper dan het hotel zelf waar ik naar op zoek was!!!!
Na maanden zoeken naar de goedkoopste prijs voor ons lievelingshotel op Gran Canaria heb ik eindelijk een site gevonden die mij zelfs een goedkopere prijs geeft dan het hotel zelf !!!!! Hoe is dit mogelijk?? http://hotel.hotelsheaven.com/nl/
Groeten,
Een happy man!!!
p.s. ga direct boeken voor 2 vakanties bij hun!!!!!
Mijn tip is www.hotelsheaven.com !!!
Groeten Een happy man
Hee zouden jullie misschien deze enquete in willen vullen, is voor school:
www.thesistools.com/web/?id=244213
Vind je het leuk een weekje te verblijven met andere alleenstaande ouders?
www.ouderplanet.nl site voor de alleenstaande ouder biedt scoutingvakanties!
Je verblijft samen met andere alleenstaande ouders op erge leuke scoutingcomplexen op toeristisch aantrekkelijke plekken in Nederland.
Naast de low-budget gedachte, is het sociaal samenzijn met andere alleenstaande ouders erg leuk. Je staat niet tussen de gezinnen en hebt al snel aanspraak met andere alleenstaande ouders.
De site is geheel gratis, dus neem eens een kijkje
Leuke vakantietips en adviezen kun je ook vinden op de website vakantie tipsXL.
Vliegen naar vliegveld weeze?
Via waarboekjij.nl kan je heel makkelijk het reisaanbod van Sunweb, Husk, Gogo en Xtravel doorzoeken. Dus ga je een vakantie boeken dan kan je overwegen om daar een prijsvergelijking te doen voordat je daadwerkelijk iets boekt, wat op een andere site misschien wel goedkoper had gekund