Nieuwe leden kunnen zich in dit topic even voorstellen aan de andere leden.

Nieuwe leden kunnen zich in dit topic even voorstellen aan de andere leden.
Dan zal ik maar beginnen.
Ik ben Yvonne, 27 jaar en woon in Nijmegen. Ik ben site manager van Nationaal Vakantie Forum en ga ieder jaar het liefst een paar keer op vakantie, hoewel dat helaas niet altijd te realiseren is. Mijn voorkeur gaat dan uit naar bestemmingen waar ik nog nooit geweest ben en die niet zo toeristisch zijn.
Groetjes,
Yvonne
Mijn naam is toosje, 20 jaar, sport graag, heb een heel lief vriendje danny. ik ga het liefst op vakantie naar spanje, lekker uitgaan, strand... ik zit nog op het mbo en ga volgend jaar nog kijken of ik naar het hbo kan.
Hoi Yvonne en Toosje!
Dan ga ik mezelf ook voorstellen, leuk!!!
Ik ben 24 jaar en woon in het zuiden des lands. Ik ga eigenlijk zo vaak als ik kan op vakantie. Met de winter ben ik altijd weg, vaak een weekendje of een stedentrip. In de zomer kamperen, ben echt dol op kamperen en buiten de zomer wordt het moeilijk ivm het weer.
Buiten de vakanties omheb ik een kantoorbaan en een vriendin, Renske. Met haar ga ik het vaakst op vakantie.
Groeten Teun
Nu wij dan ook maar voorstellen
We zijn Anita en Ed, 45 en 52 en wonen in het zuiden des lands.
We gaan heel graag kamperen en doen dit al vanaf 1980, we zijn begonnen in en klein puptentje, daarna hebben we een bungalowtent aangeschaft, hierna een vouwwagen en sinds 2000 gaan we kamperen met een oude sleurhut wat ons heel goed bevalt.
Ons favoriete vakantieland is Frankrijk.
We hebben een eigen vakantiehomepage en laten graag andere vakantiegangers meegenieten van onze kampeervakanties, reisverslagen en vakantiefoto's.
Onze vakantiehomepage: http://www.etiebax.nl
Groeten
Wij zijn Tim en Jeanine met drie kleine kinderen en zijn gastgezing voor twee "bijzondere" jongeren uit Nederland. Samen met vrijwilligers en weldoeners zijn we bezig een vakantiecomplex voor Nederlandse families met gehandicapte kinderen op te zetten. Voor meer informatie zie www.puylagorge.eu. Als je een familie met kinderen met berperkingen kent wil je ze dan attenderen op onze prachtige plek?
Hartelijke groeten,
Hallo allemaal, ik ben Babs, kom uit het zonnige zuiden en ben verslaafd aan op vakantie gaan :-). Ik vind campings geweldig maar kan ook prima genieten in luxe hotels. Op dit moment ben ik me aan het orienteren om zelf misschien een vakantiehuisje in de Belgische Ardennen in te richten. Voor wat inspiratie en wellicht suggesties kom ik op dit forum rondkijken! Groeten, Babs
Hallo iedereen,
Ik ben Thomas, ben 23 jaar en zit hier nu voor 5 maanden in Barcelona voor een stage (bij Apartime, verhuurder van vakantie appartementen in Barcelona). Ben al jaren bijna verslaafd aan Spanje, het eten, de mentaliteit. Heeerlijk! Geniet hier elke dag en wil later zeker mezelf blijvend in Spanje vestigen. Als iemand vragen heeft over Barcelona of Spanje in het algemeen of vakantietips wil weten of gewoon zomaar ff kletsen: voel je vrij om me te berichten. Altijd gezellig om mede Spanje-´gekken´ van dienst te zijn!
´Sta luego!