Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergeven resultaten 21 tot 28 van 28

Onderwerp: Even voorstellen

Re: Even voorstellen

Hallo allemaal, mijn naam is Bart en ben gek op vakantie. Ik kom zelf uit Zwolle en ging vroeg vaak naar zuid Frankrijk toe. Ook heb ik een half jaar in zuid afrika gezeten, wat een hele mooie ervaring was. Wel was het altijd moeilijk om een vakantie te vinden die je vrienden ook leuk vonden en was het altijd een geregel om met zijn allen in dezelfde periode vakantie te hebben. Daarom heb ik ook een website gemaakt die het mogelijk maakt om je ideale reispartner te vinden voor de vakantie die jij leuk vindt! Zo tref je altijd iemand met dezelfde wensen die in dezelfde periode wil reizen en ontmoet je daarnaast nieuwe mensen!Graag nodig ik iedereen uit een bezoekje te brengen aan www.vakantiekameraad.com.
    < Momenteel is de site even offline ivm werkzaamheden >
    Met vriendelijke groet,Bart

Thumbs up Re: Even voorstellen

Hallo mijn naam is Pia, ik ben 19 jaar en ik vind Urk echt een aanrader om eens naar toe te gaan! Wij gaan elk jaar in de zomermaanden Juli en Augustus, dan is er het meest te doen.
    Kijk maar eens op TouristInfoUrk.nl of op overnachteninurk.nl voor de mogelijkheden Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  20140519_133157.jpg
Bekeken: 83
Grootte:  30,0 KB

Bedankt voor de goede tip!

Ja idd goede tip

Hallo Paul hier en ik houd veel van vakanties en reizen in de gaten. Leuke site Zelf hou ik ook een blog bij over alles dat met vakanties te maken heeft : http://reizenvakantie.info/artikelen-en-nieuws/

Welkom Paul!

Wel veel spam hier

Hoi, ik ben Denise, ik heb veel gereisd en doe dat nog steeds graag, zowel zakelijk als privé. Ik ben eigenaar van http://www.followmyfootprints.nl en schrijf ook voor andere sits over reizen. Lang geleden was ik reisadviseur, maar ook als reisblogger vind ik het leuk om mensen mooie plekjes te tippen. En wie weet kom ik hier zelf ook nog iets leuks tegen. Mijn favoriete plekken zijn de Méditerranée en Azië.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Soortgelijke onderwerpen

1. Even voorstellen!
    By *Cynthia* in forum Bulgarije – Reiscafé
    Reacties: 10
    Laatste Post: 06-10-15, 09:24
  2. Even voorstellen......
    By nicobos in forum Wonen en werken in het buitenland forum
    Reacties: 3
    Laatste Post: 16-04-09, 14:40
  3. Even voorstellen!
    By xLies in forum Turkse Vakantieliefdes