Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 10 van 28

Onderwerp: Even voorstellen

Redactie
    Guest

Even voorstellen

Nieuwe leden kunnen zich in dit topic even voorstellen aan de andere leden.

Re: Even voorstellen

Mijn naam is toosje, 20 jaar, sport graag, heb een heel lief vriendje danny. ik ga het liefst op vakantie naar spanje, lekker uitgaan, strand... ik zit nog op het mbo en ga volgend jaar nog kijken of ik naar het hbo kan.

Hoi Yvonne en Toosje!
    Dan ga ik mezelf ook voorstellen, leuk!!!

Ik ben 24 jaar en woon in het zuiden des lands. Ik ga eigenlijk zo vaak als ik kan op vakantie. Met de winter ben ik altijd weg, vaak een weekendje of een stedentrip. In de zomer kamperen, ben echt dol op kamperen en buiten de zomer wordt het moeilijk ivm het weer.

Buiten de vakanties om heb ik een kantoorbaan en een vriendin, Renske. Met haar ga ik het vaakst op vakantie.

Groeten Teun

Nu wij dan ook maar voorstellen
    We zijn Anita en Ed, 45 en 52 en wonen in het zuiden des lands.
    We gaan heel graag kamperen en doen dit al vanaf 1980, we zijn begonnen in en klein puptentje, daarna hebben we een bungalowtent aangeschaft, hierna een vouwwagen en sinds 2000 gaan we kamperen met een oude sleurhut wat ons heel goed bevalt.
    Ons favoriete vakantieland is Frankrijk.
    We hebben een eigen vakantiehomepage en laten graag andere vakantiegangers meegenieten van onze kampeervakanties, reisverslagen en vakantiefoto's.
    Onze vakantiehomepage: http://www.etiebax.nl

Groeten

Wij zijn Tim en Jeanine met drie kleine kinderen en zijn gastgezing voor twee "bijzondere" jongeren uit Nederland. Samen met vrijwilligers en weldoeners zijn we bezig een vakantiecomplex voor Nederlandse families met gehandicapte kinderen op te zetten. Voor meer informatie zie www.puylagorge.eu. Als je een familie met kinderen met berperkingen kent wil je ze dan attenderen op onze prachtige plek?

Hartelijke groeten,

Hallo allemaal, ik ben Babs, kom uit het zonnige zuiden en ben verslaafd aan op vakantie gaan :-). Ik vind campings geweldig maar kan ook prima genieten in luxe hotels. Op dit moment ben ik me aan het orienteren om zelf misschien een vakantiehuisje in de Belgische Ardennen in te richten. Voor wat inspiratie en wellicht suggesties kom ik op dit forum rondkijken! Groeten, Babs

Hallo iedereen,

Ik ben Thomas, ben 23 jaar en zit hier nu voor 5 maanden in Barcelona voor een stage (bij Apartime, verhuurder van vakantie appartementen in Barcelona). Ben al jaren bijna verslaafd aan Spanje, het eten, de mentaliteit. Heeerlijk! Geniet hier elke dag en wil later zeker mezelf blijvend in Spanje vestigen. Als iemand vragen heeft over Barcelona of Spanje in het algemeen of vakantietips wil weten of gewoon zomaar ff kletsen: voel je vrij om me te berichten. Altijd gezellig om mede Spanje-´gekken´ van dienst te zijn!

´Sta luego!

Hallo Iedereen,

Ik ben Ellen, en mijn vriend en ik maken graag een bezoekje aan de zon zijn al op verschillende bestemmingen geweest wellicht doen we hier nog leuke tips op!

Hallo,

Ik ben Harold en ik houd erg van vakantie vieren in eigen land. Het liefst in de natuur. Inmiddels heb ik ook een eigen vakantiehuisje in Twente, dat ik voor een redelijke prijs verhuur maar alleen aan leuke mensen. Je kunt eens kijken op www.huisjehurenoverijssel.nl

Vriendelijke groeten,

Harold

Hallo, mijn naam is Jelle en kom uit het noorden van het land (Friesland). We zijn een flink aantal jaren weekendjes weg geweest met de kinderen naar vele plekjes in Nederland. Helaas willen de kinderen niet meer mee want ze vinden zich te oud (17 en 20 jaar).

Toch denk ik altijd met veel plezier terug op deze uitstapjes. Heb een website gemaakt waarin ik weekendjes weg met kinderen promoot. De site bestaat nog niet erg lang en er komt de komende tijd nog veel meer informatie bij.

Ik nodig iedereen dan ook uit om een kijkjes op de site te nemen en in te schrijven op de nieuwsbrief waarvan ik binnenkort de eerste ga versturen. Ik heb bij andere berichten gezien dat er links mogen worden geplaatst dus plaats ik hier de link van mijn website: http://www.weekendjewegmetkids.net.

Als dit niet toegestaan is dan zou ik hiervan graag een berichtje willen ontvangen.

Met vriendelijke groeten, Jelle.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Even voorstellen!
    By *Cynthia* in forum Bulgarije – Reiscafé
    Reacties: 10
    Laatste Post: 06-10-15, 09:24
  2. Even voorstellen......
    By nicobos in forum Wonen en werken in het buitenland forum
    Reacties: 3
    Laatste Post: 16-04-09, 14:40
  3. Even voorstellen!